Piotrków TrybunalskiWażne wiadomościWydarzenia

Pamiętaj o terminie ważności karty mieszkańca

1 października 2020 roku wystartował program pod nazwą „Piotrkowska Karta Mieszkańca” (PKM). Od tego dnia piotrkowianie mogli składać wnioski o wydanie dokumentu, który uprawnia do szeregu zniżek dla korzystających z miejskich instytucji, ale nie tylko. Ze względu na to, że karta wydawana jest bezpłatnie na dwa lata, osoby które jako pierwsze odebrały swoją kartę, muszą się liczyć z tym, że już wkrótce straci ona swój okres ważności. Dlatego przypominamy, żeby przedłużyć jej ważność.

Program „Piotrkowska Karta Mieszkańca” stworzony został z myślą o mieszkańcach, którzy płacą podatki w naszym mieście. Także z jednej strony jest formą podziękowania dla piotrkowian współtworzących miejski budżet, a z drugiej strony to element promocyjny zachęcający osoby spoza Piotrkowa do osiedlenia się na jego terenie.

Piotrkowska Karta Mieszkańca wydawana jest bezpłatnie na okres dwóch lat i należy przedłużyć jej ważność składając wniosek w formie elektronicznej (TUTAJ) bądź papierowej w Urzędzie Miasta przy ul. Szkolnej 28, tel. 44 732 18 00.

Posiadacze karty mieszkańca mogą korzystać z szeregu zniżek w: Ośrodku Sportu i Rekreacji, Miejskim Ośrodku Kultury, Muzeum oraz Miejskiej Bibliotece Publicznej, zapłacą ze zniżką za abonament w Strefie Płatnego Parkowania, a także podróżując Łódzką Koleją Aglomeracyjną.W przyszłości dzięki karcie zapłacimy mniej za bilety MZK.

Załączniki artykułu:
Aktualny regulamin czerwiec 2021
Wniosek NOWY czerwiec 2021
0 0 votes
Oceń temat artykułu
reklama
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Polecamy

Back to top button
0
Would love your thoughts, please comment.x

Ej! Odblokuj nas :)

Wykryliśmy, że używasz wtyczki typu AdBlock i blokujesz nasze reklamy. Prosimy, odblokuj nas!