Piotrków TrybunalskiWażne wiadomościWydarzenia

NFZ reorganizuje pracę piotrkowskiego oddziału

Od poniedziałku sala obsługi klientów w delegaturze NFZ w Piotrkowie Trybunalskim zmienia sposób pracy. Ma to związek z zakwalifikowaniem miasta do strefy czerwonej.

Skrzynka podawcza

  • W budynku przy ul. Armii Krajowej 15 (II piętro) przed wejściem do sali obsługi klienta jest skrzynka podawcza.
  • Prosimy o pozostawienie w niej niezbędnej dokumentacji.
  • Pozostawione w niej sprawy zostaną rozpatrzone przez naszych pracowników.
  • Odpowiedź prześlemy pocztą na wskazany w dokumentach adres.

Co można załatwić w delegaturze ŁOW NFZ w Piotrkowie Trybunalskim bez wizyty osobistej?

Europejska Karta Ubezpieczenia Zdrowotnego

Jak wyrobić kartę EKUZ

  • Jeśli chcesz wyrobić Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego (EKUZ) prześlij wniosek mailem:
    [email protected], bądź poprzez ePUAP (Identyfikator adresata: g2s1or6i3h) – dla kart turystycznych
    [email protected] – karty w związku z wykonywaniem pracy
  • Wpisz na wniosku adres, pod który odeślemy Ci kartę.
  • Wniosek o EKUZ możesz złożyć też przez swoje Internetowe Konto Pacjenta

Certyfikat Tymczasowo Zastępujący EKUZ

  • Jeżeli potrzebujesz Certyfikatu Tymczasowo Zastępującego EKUZ prześlij wniosek na adres [email protected]

Wnioski Unijne

  • Wniosek o wydanie formularza S1 wyślij pocztą lub pocztą e-mail na adres [email protected]
  • Zagraniczny formularz np. S1 podlegający rejestracji w NFZ wyślij pocztą lub pocztą e-mail na adres [email protected]

Leczenie planowane na podstawie przepisów o koordynacji

  • Wniosek o zgodę na leczenie planowane poza terytorium kraju wyślij pocztą.
  • Wniosek o wydanie formularza S2, w sytuacji gdy uzyskałeś zgodę Prezesa NFZ/Dyrektora OW NFZ, wyślij pocztą lub pocztą e-mail na adres [email protected]

Jeśli masz pytania dotyczące karty EKUZ, Certyfikatu Tymczasowo Zastępującego EKUZ lub innych formularzy UE, zadzwoń: (42) 275-40-35

Zaopatrzenie w wyroby medyczne

Jak uzyskać refundowany wyrób medyczny

  • Jeśli chcesz potwierdzić zlecenie na wyroby medyczne, w pilnych sytuacjach prześlij zlecenie lekarskie (w formie skanu lub zdjęcia) na adres e-mail: [email protected]

Można również złożyć zlecenie lekarskie w skrzynce podawczej w delegaturze lub przesłać pocztą na adres:

  • Delegatura ŁOW NFZ w Piotrkowie Tryb.
    ul. Armii Krajowej 15
    97-300 Piotrków Tyrb.

Potwierdzone zlecenia bezzwłocznie odeślemy na wskazany adres pacjenta.

Jeśli masz pytania dotyczące realizacji zleceń na wyroby medyczne, zadzwoń: (42) 275-41-13.

Dobrowolne ubezpieczenie

Jak ubezpieczyć się dobrowolnie. Pobierz wniosek

Wniosek o zawarcie lub rozwiązanie umowy dobrowolnego ubezpieczenia zdrowotnego możesz wysłać pocztą lub elektronicznie przez ePUAP, więcej informacji można uzyskać pod adresem email: [email protected]

Jeśli masz pytania dotyczące dobrowolnego ubezpieczenia, zadzwoń: (42) 275-41-66.

Leczenie uzdrowiskowe

  • Wszelkie sprawy związane z kierowaniem na leczenie uzdrowiskowe są załatwiane online lub korespondencyjnie oraz mailowo ([email protected])
  • Ze względu na ochronę danych osobowych, szczegółowe odpowiedzi na zapytania przesyłane drogą elektroniczną mogą być udzielane jedynie poprzez przesłanie zapytania za pomocą e-PUAP, a nie ze “zwykłego” adresu email.

Oryginał skierowania do uzdrowiska (jeśli lekarz sam go nie wysłał) wyślij listem poleconym na adres:

  • Łódzki OW NFZ w Łodzi,
    ul. Kopcińskiego 58
    90-032 Łódź

Skany skierowań nie są rozpatrywane i nie należy ich nadsyłać.

Jeśli masz pytania dotyczące wyjazdu do sanatorium, zadzwoń: (42) 275-40-83, (42) 275-40-89.

Skargi

Obecnie nie można złożyć skargi do protokołu podczas rozmowy z pracownikiem w delegaturze ŁOW NFZ w Piotrkowie Trybunalskim.

Skargi można przesłać:

  • pocztą tradycyjną na adres Łódzkiego Oddziału NFZ w Łodzi, ul. Kopcińskiego 58, 90-032 Łódź
  • za pośrednictwem platformy ePUAP

Pilne sprawy, których nie można załatwić elektronicznie lub korespondencyjnie, a wymagają szybkiej reakcji, prosimy przesyłać na adres e-mail: [email protected]

Jeśli zgłoszenie zostało przesłane pocztą elektroniczną i nie zostało opatrzone podpisem elektronicznym, prosimy o:

  • wskazanie imienia, nazwiska (nazwy), adresu wnoszącego, numeru telefonu kontaktowego
  • podanie danych pozwalających na zidentyfikowanie placówki, której dotyczy zgłoszenie (nazwa, adres)
  • precyzyjny opis zdarzenia/sprawy.

 Jest to niezbędne do sprawnego załatwienia zgłoszonej sprawy.

0 0 vote
Oceń temat artykułu
reklama
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Powiązane artykuły

Back to top button
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x

Ej! Odblokuj nas :)

Wykryliśmy, że używasz wtyczki typu AdBlock i blokujesz nasze reklamy. Prosimy, odblokuj nas!