Prestiżowy adres, obsługa korespondencji i możliwość skorzystania z salek spotkań – to przykładowe korzyści płynące ze współpracy z wirtualnym biurem. Rozważasz pozyskanie wirtualnego biura w Łodzi? Mimo że formalności są ograniczone do minimum, to o niektórych łatwo zapomnieć. Dowiedz się, o czym trzeba pamiętać.
Jak rozpocząć współpracę z wirtualnym biurem w Łodzi?
Wirtualne biura od dawna nie działają już tylko w Warszawie – są obecne również w Łodzi, Białymstoku czy Rzeszowie. Szukasz wirtualnego biura w Łodzi? W pierwszej kolejności sprecyzuj swoje oczekiwania – w ten sposób mniej czasu spędzisz na poszukiwaniach. Odpowiedz sobie na następujące pytania:
- Jakich usług oczekujesz? Czy chodzi wyłącznie o adres do rejestracji firmy w Łodzi, czy też może chcesz, aby wirtualne biuro oferowało np. dostęp do salki spotkań?
- Czy potrzebujesz dodatkowych usług w zakresie odbioru korespondencji? Każde wirtualne biuro odbiera korespondencję, ale niektóre, jak bizneshub.pl, oferują również jej skanowanie i informują o niej klienta SMS-em.
- Czy oczekujesz adresu do korespondencji dla wspólników lub pracowników? To rzadziej spotykana usługa, która może sprawdzić się w przypadku spółek.
Czy umowę z wirtualnym biurem w Łodzi można podpisać zdalnie?
Jeżeli już wiesz, czego oczekujesz od wirtualnego biura w Łodzi, pozostaje tylko zdecydować się na konkretną ofertę. Umowę możesz podpisać na odległość, chociaż nie każde wirtualne biuro to umożliwia. Oto, jak ten proces przebiega krok po kroku:
- Kontaktujesz się z biurem wirtualnym i ustalasz zakres współpracy – z reguły sprowadza się to do wskazania planu z oferty, z którego chcesz korzystać.
- Przekazujesz dane swoje i firmy – tak, aby pracownik wirtualnego biura mógł przygotować treść umowy.
- Otrzymujesz projekt umowy na e-maila. Po jej zaakceptowaniu zostanie ona wysłana na wskazany przez Ciebie adres.
- Odbierasz przesyłkę, podpisujesz umowę i w dogodnej chwili odsyłasz na adres wirtualnego biura w Łodzi. Później należy jedynie uregulować fakturę za usługę.
Niekiedy formalności są załatwiane drogą elektroniczną. To jeszcze wygodniejsze rozwiązanie, które pozwala rozpocząć korzystanie z usług wirtualnego biura w zaledwie kilka minut – często w mniej niż kwadrans.

Jakich formalności dopełnić po podpisaniu umowy z wirtualnym biurem w Łodzi?
Jak można przeczytać na tej stronie internetowej: https://bizneshub.pl/wirtualne-biuro-lodz/, integralnym elementem pakietów skierowanych do przedsiębiorców jest adres do rejestracji firmy. Planujesz skorzystać z tej opcji, bo dopiero planujesz otworzyć firmę? W tej sytuacji sprawa jest prosta – wystarczy, że podasz adres podczas zakładania działalności – JDG (wypełniając formularze w CEIDG) lub spółki (zgłoszenie do KRS).
Niektórzy przedsiębiorcy rozpoczynają korzystanie z wirtualnego biura w Łodzi już w trakcie prowadzenia działalności. Powody są różne – wspomnieć wystarczy choćby sprzedaż nieruchomości, w której firma była dotychczas zarejestrowana. W tej sytuacji pamiętać trzeba o konieczności zmiany danych w CEIDG lub KRS. Na zmianę danych nie ma wiele czasu – jedynie 7 dni. W tym terminie trzeba zgłosić choćby zmianę:
- adresu do doręczeń,
- adresu stałego miejsca wykonywania działalności gospodarczej – wówczas, gdy przedsiębiorca je posiada,
- innych danych kontaktowych.
Stąd też ze zmianą danych nie należy zwlekać – formalności najlepiej dopełnić tuż po podpisaniu umowy z wybranym biurem wirtualnym w Łodzi.


Polecamy