Artykuły SponsorowaneStyl życia

Jakie formalności wymagane są do pozyskania wirtualnego biura w Łodzi?

Prestiżowy adres, obsługa korespondencji i możliwość skorzystania z salek spotkań – to przykładowe korzyści płynące ze współpracy z wirtualnym biurem. Rozważasz pozyskanie wirtualnego biura w Łodzi? Mimo że formalności są ograniczone do minimum, to o niektórych łatwo zapomnieć. Dowiedz się, o czym trzeba pamiętać.

Jak rozpocząć współpracę z wirtualnym biurem w Łodzi?

Wirtualne biura od dawna nie działają już tylko w Warszawie – są obecne również w Łodzi, Białymstoku czy Rzeszowie. Szukasz wirtualnego biura w Łodzi? W pierwszej kolejności sprecyzuj swoje oczekiwania – w ten sposób mniej czasu spędzisz na poszukiwaniach. Odpowiedz sobie na następujące pytania:

  • Jakich usług oczekujesz? Czy chodzi wyłącznie o adres do rejestracji firmy w Łodzi, czy też może chcesz, aby wirtualne biuro oferowało np. dostęp do salki spotkań?
  • Czy potrzebujesz dodatkowych usług w zakresie odbioru korespondencji? Każde wirtualne biuro odbiera korespondencję, ale niektóre, jak bizneshub.pl, oferują również jej skanowanie i informują o niej klienta SMS-em.
  • Czy oczekujesz adresu do korespondencji dla wspólników lub pracowników? To rzadziej spotykana usługa, która może sprawdzić się w przypadku spółek.

Czy umowę z wirtualnym biurem w Łodzi można podpisać zdalnie?

Jeżeli już wiesz, czego oczekujesz od wirtualnego biura w Łodzi, pozostaje tylko zdecydować się na konkretną ofertę. Umowę możesz podpisać na odległość, chociaż nie każde wirtualne biuro to umożliwia. Oto, jak ten proces przebiega krok po kroku:

  1. Kontaktujesz się z biurem wirtualnym i ustalasz zakres współpracy – z reguły sprowadza się to do wskazania planu z oferty, z którego chcesz korzystać.
  2. Przekazujesz dane swoje i firmy – tak, aby pracownik wirtualnego biura mógł przygotować treść umowy.
  3. Otrzymujesz projekt umowy na e-maila. Po jej zaakceptowaniu zostanie ona wysłana na wskazany przez Ciebie adres.
  4. Odbierasz przesyłkę, podpisujesz umowę i w dogodnej chwili odsyłasz na adres wirtualnego biura w Łodzi. Później należy jedynie uregulować fakturę za usługę.

Niekiedy formalności są załatwiane drogą elektroniczną. To jeszcze wygodniejsze rozwiązanie, które pozwala rozpocząć korzystanie z usług wirtualnego biura w zaledwie kilka minut – często w mniej niż kwadrans.

bizneshub.pl

Jakich formalności dopełnić po podpisaniu umowy z wirtualnym biurem w Łodzi?

Jak można przeczytać na tej stronie internetowej: https://bizneshub.pl/wirtualne-biuro-lodz/, integralnym elementem pakietów skierowanych do przedsiębiorców jest adres do rejestracji firmy. Planujesz skorzystać z tej opcji, bo dopiero planujesz otworzyć firmę? W tej sytuacji sprawa jest prosta – wystarczy, że podasz adres podczas zakładania działalności – JDG (wypełniając formularze w CEIDG) lub spółki (zgłoszenie do KRS).

Niektórzy przedsiębiorcy rozpoczynają korzystanie z wirtualnego biura w Łodzi już w trakcie prowadzenia działalności. Powody są różne – wspomnieć wystarczy choćby sprzedaż nieruchomości, w której firma była dotychczas zarejestrowana. W tej sytuacji pamiętać trzeba o konieczności zmiany danych w CEIDG lub KRS. Na zmianę danych nie ma wiele czasu – jedynie 7 dni. W tym terminie trzeba zgłosić choćby zmianę:

  • adresu do doręczeń,
  • adresu stałego miejsca wykonywania działalności gospodarczej – wówczas, gdy przedsiębiorca je posiada,
  • innych danych kontaktowych.

Stąd też ze zmianą danych nie należy zwlekać – formalności najlepiej dopełnić tuż po podpisaniu umowy z wybranym biurem wirtualnym w Łodzi.

0 0 głosy
Oceń temat artykułu
reklama
reklama
Subskrybuj
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Najstarsze
Najnowsze Najwięcej głosów
Opinie w linii
Zobacz wszystkie komentarze

Polecamy

Back to top button

Ej! Odblokuj nas :)

Wykryliśmy, że używasz wtyczki typu AdBlock i blokujesz nasze reklamy. Prosimy, odblokuj nas!
0
Chętnie poznam Twoje przemyślenia, skomentuj.x